Brokolicová polievka

Potrebujeme brokolicu, mrkvu, cesnak a cibulu :). Toto som mala dnes na olovrant. Nič ťažké, nič zložité.  Mrkvu som udusila na vode spolu s cibuľkou a cesnakom. Pridala na ružičky nakrájanú brokolicu, aj brokolicovú stonku (tú potom vytiahnem a zjem :D, nemám rada mrhanie a chutí mi :D), nechala variť, domäkka a ponormým mixérom rozmixovala. Pridala som soľ, korenie, muškátový oriešok a citrón. Na ozdobné a výživové účely poslúžila 95% šunka, cottage, čerstvá mrkva a ľanové semienka :). Dobrú chuť

Dominika
Pod kopcom semienok a mrkvy je kopček cottage :D

Detail

2 komentáre:

  1. robime podobnu, ale este v tom je mozne rozmixovat 1/2 tofu... co je velmi vhodny zdroj bielkovin a dolezitych rastlinnych tukov... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tofu som nemohla dať, to by mi doma nejedli :) tak som to vyriešila po svojom a pridala bielkoviny ako ozdobu :D Ale super tip :)

    OdpovedaťOdstrániť