Grilovaná zelenina s Eggcheesom

Ahojte, postujem vám rýchly a jednoduchý recept. Hodí sa v dni, keď nič nestíhate. Neviem, či poznáte eggcheese, ale ja som si ho zamilovala :) je od českej firmy Shmakoun a existujú dva druhy, údený a natural. Je to v podstate niečo ako tofu, len je to celé tvorené z bielok :).


Potrebujeme:

  • Eggcheese (podľa toho, či máte chuť na údený, alebo nie)
  • Baklažán
  • Bambus
  • cherry paradajky
  • uhorku
  • semiačka (ja som použila slnečnicu
  • bylinky (pažitka)
  • chilli

Najprv som si nakrajala baklažán, na tenké plátky, osolila som ho a dala na papierovú utierku, nech sa "spotí". Potom som ho dala spolu s eggcheesom na panvicu na grilovanie a z každej strany ho opiekla, nech je chrumkavý. Nakrájala som si cherry paradajky a hodila na chvíľku na panvicu s olivovým olejom, nech pustia šťavu. Pridala som bambusové výhonky a dochutila korením, soľou a chilli papričkou. Opražila som si semienka a spolu s pažítkou pridala ako ozdobu na vrch. Naozaj veľmi jednoduchý, ale efektný a chutný recept. Samozrejme zdravý, no aby ste si nemysleli, že som len na takéto rýchlo kvasky, ďalší recept, ktorý postnem bude na ZDRAVÚ TORTU :P. .  .  a aby som vás trošku navnadila tak :

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára