Nový štart by Zuzana a.k.a. zmeny

Áno, boli sme mimo 9 mesiacov. Obe vieme že je to fest dlhá doba. Ale dôležité je, že sme sa konečne zmobilizovali a sme späť :-). Dúfam, že máte z toho takú istú radosť ako my:


Dobre viete, že život dokáže zmeniť jediná sekunda a za tých 9 mesiacov bolo zmien veľmi veľa, i keď sa to niekedy nezdá. Moje zmeny vo fit sfére boli kadejaké, ale na začiatok ich rozdelím na zmeny v stravovaní, spôsobe cvičenia a nakoniec prezradím aj zmenu mojej váhy. Dosť bolo úvodných kecov. Takže voilaaa.

1. zmena STRAVA – V strave nastali veľké zmeny. V skratke - neraňajkujem, začínam deň "hladovkou", zvyčajne mám dve jedlá denne, snažím sa dodržiavať paleo princípy a low carb. Ak chcem veľmi veľa jesť tak si to najprv odmakám v gyme :-)

A nejak takto to potom vyzerá:

WTF čo? Ja viem, úplne niečo iné ako to o čom som písala doposiaľ. Stále tvrdím, že existujú stovky druhov stravovania, človek si musí nájsť taký druh, ktorý vyhovuje jeho telu a nehejtovať ostatné. Ale o strave bude samostatný článok.

2.zmena CVIČENIE - stalo sa mojou drogou a baví ma v poslednom čase čím ďalej tým viac (a teraz keď som chorá cítim sa ... no jednoducho depka). Okrem posilňovne som si pridala jumping, jogu, "atletiku".

Jumping - Jedného krásneho dňa ma Dominika zavolala či si nepôjdeme spolu zaskákať na jumping. A od toho dňa som tam začala chodiť pravidelne :-). Vedie nás úplne úžasná trénerka, ktorá dodáva neskutočný elán a chuť k skákaniu aj vtedy keď to už chcete vzdať :-). Hoci sa to nezdá, ale fakt to dá zabrať a ja to beriem ako parádnu kardio zmenu. Btw, ďakujem Doda :-*

Takto to vyzerá mojich prvých 10 minút tréningu (a tých posledných radšej ani nechcite vidieť):

Jóga - Keď máte fakt lenivý deň alebo nevládzete, je správny čas si zacvičiť jogu. Stačí si vyhľadať nejaké tutorials pre začiatočníkov na youtube.com a pomaly začať. Krásne sa ponaťahujete, precvičíte si stabilitu, načerpáte energiu. 

Najlepšie je sa učiť od majstra - yoga pose - upward facing dog:

Atletika - teda snaha o zvládnutie niekoľkých prvkov atletiky. Teda zatiaľ jedného :-D - že stojka. Vždy som si myslela, že mám silné ruky a ramená. A túúúúdle, sú slabé ako tyčky do hrachu. Takže som zvedavá, kedy sa to konečne naučím. Musím si byť vedomá, že je to beh na dlhú trať a nikdy to netreba vzdať :-).

Ale jedného dňa to dokážem:

Bohužiaľ, zatiaľ vyzerám takto:

A prechádzam si všetkými nasledovnými etapami. Samozrejme sa držím hesla: "Handstand fail, facepalm win."

Ďalšou zmenou je zmena štýlu cvičenia v posilňovni. Môj tréning sa stal dynamickejším (ak je sa vôbec kde pohnúť, lebo po sviatkoch praskajú posilky vo švíkoch) a cieľom je zvládnuť ho do 50 minút. Zmenili sa aj váhy, cviky ale o tom tiež v samostatnom článku. 

3.zmena VÁHA - posun z 62kg na 62kg. Neviem čo k tomu dodať asi len toto:

Ale nie, za ten čas odkedy som si začala všímať čo jem som sa z 78kg dostala na 62kg. Je to neopísateľný pocit keď z čísla 42 ste odrazu na 38 a keď sa sem tam zadarí tak aj 36 - If you know what I mean :-D:

Nič netreba zo začiatku preháňať, tak by asi stačilo, aby som Vás neunudila. Dúfam, že za tých dlhých 9 mesiacov sa vo Vašich životoch odohrali len tie pozitívne zmeny. A ak nie! Verte že aj tie negatívne budú pre Vás v konečnom dôsledku len a len pozitívne. :-) 

Budem rada, ak sa svojimi zmenami a premenami pochválite v komentároch. 

Zuzana

2 komentáre: