Horúce chvíľky v posilovni

Zdroj
Ahojte! V prvom rade sa s vami musím podeliť o životne dôležitú informáciu. Prišla jar!!! :D Veľmi sa teším, lebo to počasie bolo otrasné a občas k nemu kulminovala aj moja nálada. Ďalšia zaujímavosť je, že som sa rozhodla na 1 mesiac seknúť s posilkou. Nemyslím s cvičením, to bude u mňa stále na dennom poriadku, ale akurát včera mi skončila permanentka a ja som sa rozhodla pre zmenu. Miesto dvíhania činiek budem cvičiť ZWOW každý deň a popritom behávať. Na narodeniny som si spravila radosť a objednala si úžasné bežecké tenisky a kopec iných drobností, rukavice na posilovanie (mám ruky ako chlap s pľuzgiermi a môj priateľ sa asi cíti ako v Skrotenej hore keď ho pohladkám :D) tričká na fitness a behanie, švihadlo (hej, mám míľnu predstavu, že na ňom budem skákať ako Rocky), ponožky a samozrejme športové podprsenky, lebo cez leto sa v tričku behať nedá :D . . . . Ale späť k veci, aj keď som si istá, že moje nákupy vás stráášne zaujímajú. Dnes mám teda prvý neposilkový deň a za sebou ZWOW 1. No skoro som dušu vypľula, ale pocit na nezaplatenie, teda pokiaľ cvičíte poctivo.  Ešte by som chcela ísť behať (tak 40 minú, nič náročné), lebo je naozaj krásne. Po cvičení som si dala smoothies na doplnenie vitamínov a živín.

Sú v ňom jahody, ananás, avokádo, voda na doriedenie a proteín (čoko-kokos). Chutí božsky a doobeda je to podľa mňa  sladká a rýchla alternatíva desiaty, plná dobrých vecí.



Stačí len hodiť  do nádoby a zaliať vodou. Ručný mixér vám to rozmixuje a môžete doriediť ako chcete :)
Výsledok bol na 2 poháre. Nerozdelila som sa :D

Ale teraz už naozaj k téme. Vzhľadom na to, koľko rokov už cvičím (nevravím že celé tie roky to bolo dobré cvičenie, to sa mi zdá že je až posledných 6 mesiacov) som bola svedkom, alebo poväčšine priamym účastníkom trapasov. V danom momente by som sa najradšej prepadla pod zem, ale s odstupom času sú to celkom funny príhody.

Moje trapasy
Mrzačenie:  To by sa dalo rozdeliť do viacerých kategórií, mrzačenie samej seba a ľudí naokolo. Vždy som tušila, že som pre svoje okolie svojim spôsobom nebezpečná, ale naplno sa to prejavilo asi tak 5 rokov dozadu, keď som cvičila s činkami na lavičke a chcela sa postaviť ako "frajer". Celou silou som vykopla nohu, aby ma to vymrštilo lenže miesto vzduchu som zasiahla naplno stehennú kosť nejakého pána. Vzhľadom na to, že spadol na kolená a dobrú minútu si nohu držal predpokladám, že to bolo dosť nepríjemné. Cítila som sa ako blbec, lebo všetci sa na nás pozerali, na mňa ako sa celá červená ospravedlňujem a na pána kľačiaceho mi pri nohách.
V mrzačení som pokračovala naďalej a dosť nepríjemnú chvíľku som zažila pri sťahovaní kladky za chrbát, keď sa pri spätnom chode dvíhala nielen kladka, ale aj moja hlava. Zachytili sa mi tam vlasy. Najhoršie bolo, že práve vtedy tam nikto nebol a ja som tam polosedela polostála asi 3 minúty, kým neprišiel nejaký chlapík a neodmotal mi odťiaľ vlasy.
Deň blbec: Asi to pozná každý, od rána sa človeku nedarí a miesto toho, aby šmatľavosť poznala hranicu sa stupňuje. Rozhodla som sa ísť do posilky, prišla som, vzala si kľúčik od šatne a tu to začalo. Ako som si otvárala skrinku, kľučka mi zostala v ruke, potom som sa chcela prezliecť a zistila som že nemám nohavice (áno padli poznámky, že môžem v pohode cvičiť aj bez nich :D), po ceste domov som si uvedomila, že nemám kľúče a že budem musieť zobudiť mamu, ktorá bola uprostred svojho poobedného šlofíka :D. Po spŕške nadávok som si konečne zacvičila a po dobrom tréningu sa rozhodla pre dobrý proteín. Keď som si doňho napúšťala vodu, shaker sa mi zachytil o kohútik a polku som vyliala do umývadla a na seba. Hovorím si ok, horšie to už byť nemôže. Sadla som frajerovi do auta a chcela ho rozmiešať. Proťák bol ako si asi domyslíte po celom aute. Nemala som dostatočne dotiahnutý shaker. . .
Transformer: Moja karma musí byť asi naozaj čierna. S technikou si nerozumiem, ale že mi to dá vyžrať bežiaci pás, to som si naozaj nemyslela. Začala som bežať a zrazu si uvedomujem, že stále zrýchľujem a prestávam akosi zvládať prekladať nohy. Pás mi z mojej normálnej rýchlosti sám od seba zvyšoval rýchlosť a ja som bola tak blbá, že som sa na preskakujúce čísla na displeji prvých pár sekúnd len čumela a nechápala a prepletala nohami :D. Chvalabohu som sa spamätala včas a nehodila som papuľu. Paradoxne keď som na chybu upozornila v posilovni a skúšali ho, išiel normálne. Ja to jednoznačne klasifikujem ako atentát na moju osobu.

Ja sa nepotím: Odporúčam túto vetu nehovoriť pred trénermi, lebo majú tendenciu vám do 5- tich minút dokázať opak
Uteráky: Toto je kapitola sama  sebe. Neznášam dni, keď si ich zabudnem. Raz sa mi stalo, že som si dala pred tréningom l-carnitine a zabudla si uterák. Vzhľadom na to, že za normálnych okolností sa pri kardiu extra nespotím som to neriešila a začala behať. Do 10 minút som bola mokrá ako myš a prvý krát sa mi stalo, že zo mňa doslova lialo, štípali ma oči od potu, mala som mokré vlasy, proste des a uterák? Nikde. Ešteže tam mali papierové obrúsky.
Ďalší trapas bol, keď som si po dosprchovaní uvedomila,  že som si zabudla uterák v skrinke. Tak si stojím v sprche, rozmýšľam čo spravím. Rozhodla som sa pre utierky na ruky (jednorázových, zase odtiaľ- potiaľ :D). To by bolo ešte ok, keby mi tam nevbehla jedna pani. Jej pohľad stál zato.
Pazucha: Neviem čo to je s mojím podpazuším, ale pokiaľ som spotená a idem napríklad na zakopávanie na stroji tak občas vydá veľmi zaujímavý prdiaci zvuk. Potom všetkým naokolo vysvetľujte, to nie ja to pazucha. . . .

Z iného brehu , alebo nepríjemností iných
Keď musíš, tak musíš: Tento trapas sa ma chvalabohu netýka (hej osud, to nie je výzva :D), ale určite tí, ktorí idú trošku väčšie váhy, alebo cvičia brucho už zažili situáciu, keď sa ich telesné funkcie drali na povrch a proste to nešlo zastaviť. Istý nemenovaný kamarát sa "uvoľnil" v plnej posilke pri brušákoch. Samozrejme okrem pachových stôp to zanechalo aj stopu akustickú. Chvalabohu nestratil duchaprítomnosť a po incidente sa rozkašľal so slovami "akosi som prechladol". Hej všetci kašlú zadkom :D .... 
Ďalší zo série gas story sa týka známeho, ktorý cvičil v malej posilovni a pri ťažšej váhe mu proste ušlo. Vzhľadom na veľkosť priestorov mal akýmsi zázrakom 3/4 posilovne pre seba a zvyšní spolucvičiaci sa točili na 2 strojoch pri vchode. 
Zdroj
Taká menšia diera: Pri drepovaní sa kamarátovi roztrhli nohavice cez celý zadok. Zabudla som sa ho opýtať či docvičil, alebo nie :D
Balím, balíš, balíme: Viete, zoznamovanie v posilovni vám možno príde ako dobrý nápad, ale poviem vám tajomstvo. Majoritná časť návštevníkov si tam naozaj nehľadá partnerov, ale ide si zacvičiť. Preto sa mi neraz stalo, že z môjho mp3 sveta na páse ma vytrhol letmý pohľad na vedľacvičiaceho, ktorý so mnou očividne viedol minimálne 5 minútovú debatu na tému aké ma svaly a ako si dáva do tela a ako často tam chodím a bla bla bla.... Je mi zvláštne že týmto pánom nevadí trčiaci káblik z ucha, alebo to, že im neodpovedám. Vrcholom je veta "môžem vás pozvať na proteín?" :D 
Zdroj
Ruja: Alebo krič, čo ti hlasivky pustia. Ja chápem, že pokiaľ sa dvíhajú veľké váhy, je normálne pri tom vypustiť paru, ale tie ehm mnohonásobné orgazmy, ktoré niektorí predvádzajú sú naozaj vtipné :D. Raz som skoro neodcvičila tréning, lebo istí pán tak hekal, že som z neho dostávala spolu s ostatnými mierne záchvaty smiechu.
Spievanky: Niekedy sa v posilovni zabudnem a hmkam si to čo mi práve ide v ušiach. Zuzke sa stalo niečo podobné, len miesto hmkania mala vedľa seba babu, ktorá si nahlas spievala. Na tom by nebolo nič až tak zvláštne, len dotyčná zrazu zrúkla, načo upútala pozornosť všetkých cvičiacich. Druhá vec bola, že po tomto výkriku sa zohla, aby si zaviazala šnúrku a všetci sa ako na debila pozerali práve na Zuzku, pretože to vyzeralo, že je tam jediná.
Trapasov z posilovne je isto veľa a bola by som rada, keby ste sem prihodili nejaké aj vy, nech sa zasmejeme a porovnáme kto mal ten najviac top :)

Na záver by som sa ešte vrátila k dnešnému dňu bez posilovne. ZWOW som zvládla s vyplazeným jazykom, ako som už písala a beh bol tiež v pohode, až na to, že som po ňom čakala 1 a pol hodiny pred panelákom. Hold, keď sa mami spýtate, či bude za 45 minút doma, aby ste si nemuseli bráť kľúče a ona vám povie áno, neverte jej :D. Najviac ma vytočila veta "veď ja som bola na káve :D". 
PS: Nabudúce si dáme pokračovanie článku o potravinách, ktorý pre vás pripravila Zuzka a ja vám konečne napíšem postup k príprave tej úžasnej fitness tortičky :). 
PS2: Napíšte nám tie trapasy, som vážne zvedavá, kto bude mať TOP- ku
Žite blaze, cvičte, majte radosť zo života a nestrácajte pozitívne oko :) 
Vaša Dominika

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára