Avokádový puding



Každý z nás má určite z času na čas chuť na niečo sladké, načo si odopierať, keď to telo žiada. Ale treba si vybrať to správne sladké, jednoducho zdravé sladké :-). Tým narážam hlavne na dobošky, keksy a lacné čokolády plné rastlinných tukov, blee. Ako som už dávnejšie sľúbila pridávam skvelý recept na avokádo, ale tentoraz na sladký spôsob, ako už je z môjho predslovu zrejmé :-P.



Ingrediencie:
- 1x zrelé avokádo,
- 1x banán,
- 2x lyžica kvalitného kakaa,

- (podľa chuti) med.


Konzistencia je typicky pudingová (podľa mňa pohľadom nik nespozná rozdiel). A chuť je božská, fakt dobrý puding, určite neoľutujete.

Absolútne nič zložité, dĺžka prípravy tak 5 minút (aj s umývaním riadu). Avokádo vydlabete, banán ošúpete a vhodíte do mixovacej nádoby, následne pridáte med s kakaom a pomixujete dohromady. A môže sa okamžite podávať, je to taká minútka. Cez leto ho skúste hodiť do chladničky resp. do mraziaka.
Takže dobrú chuť.
Zuzana

2 komentáre:

  1. Skusila som pre 2 osoby: 2 banany, 1 zrelé avokádo (viac som nemala doma), holandske tmave kakao, med, bio agáve sirup, všetko som rozmixovala ponorným mixerom, schladila nachvilku v mrazaku. Výsledok = perfektné!!! dosť sýte, konzistencia a farba presne ako čoko puding. Po dostatočnom zmrazení skvelé aj ako zmrzlina.
    Ďakujem za inšpiraciu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Super som rada, že sa puding podaril a hlavne chutil. Mám rada takého recepty, ktoré sa dajú kadejako obmienať a stále chutia skvele :-D

      Odstrániť