Chyby žien v posilňovni


Z času na čas natrafím na nejaký funny článok o chybách akých sa dopúšťajú ženy v posilňovni. Tak som sa rozhodla, že by som mohla aj ja pridať prispieť mojím kúskom do mlynu :-).

Ospravedlniteľné chyby tzv. chyby z nevedomosti
1. A cvičíme to isté každý jeden deň

Ako som už spomínala (viď anabolické okno) sval sa pri cvičení trhá a potrebuje určitý čas na svoju regeneráciu. Takže je úplná hlúposť cvičiť napr. zadok, každý deň v gyme. Nedosiahneme tým žiadny efekt. Zároveň je dobré si dať day off a nie každý deň trénovať.

2. A milióny sklápačiek
Chcem podotknúť, že keď budete každý deň cvičiť brucho, aj tak na ňom neschudnete! Je to fakt! Z brucha schudnete len tak, že najprv upravíte stravu a schudnete všade a až potom pôjde brucho dole (taktiež boky, bedrá).



3. A bojíme sa vyšších váh
Niekedy mi je do smiechu, ako baby v gyme dvíhajú donekonečna 2,5kg činku. A milióny opakovaní. Netreba sa vôbec báť vyšších váh. Pripomeňme si ich pozitíva - zníženie rizika vzniku osteoporózy, zrýchlenie metabolizmu a svaly robia ženám správne tvary :-) (viac tu).
 

4. A nepijeme a nejeme pred/po posilke
Nezabúdajte si pribaliť vodu do posilky a keď už aj zabudnete, tak slečny pri bare sú tam práve na to, a rady Vám načapujú vodu a zadarmo :-). Len sa nehanbite. Pitím vody zabraňujete nevoľnostiam, závratom, zrýchľujete metabolizmus, znižujete únavu, ochladzujete sa atď. K nejedeniu netreba nič dodať, len si pekne prečítajte opäť toto :-) (samozrejme určite nie je dobré sa pred posilkou napratať segedínskym gulášom).

5. A donekonečna kardio

Stále vidím tie isté tváre v gyme na kardiu. Je rozdiel, či si dáte pred tréningom na rozohriatie kardio alebo tam strávite hodinu, každý deň. Treba si uvedomiť, že nebudete vyzerať ako modelky, aj keď schudnete. Budete vyzerať úplne rovnako len sa zmenšíte - tým myslím ten istý zadok a stehná s celulitídou, tie iste trasľavé ruky len s rozdielom, že budú menšie. Niekedy vyskúšajte aj HITT tréning napr. šprinty alebo švihadlo :-).
 

6. A nepoznáme cviky a stroje
Nikto učený z neba nespadol. Vôbec nie je hanba sa opýtať nejakého trénera (chodia tam s nasolenými zadkami, aby dostali kšefty resp. číslo na mobil :-) ) alebo jednoducho načo je Google :-D vygooglim, preštudujem na youtube, ako čo cvičiť a nabudúce už nesadnem na stroj, na ktorom sa ma kľačať a pod.


Neospravedlniteľné chyby tzv. chyby z hlúposti, trápnosti :-D
1. A musím byť dokonale nalíčená a voňavá

Ak cvičíte riadne tak žiadny make-up, umelé mihálnice a ani tá vôňa nevydržia dlho. A zároveň do gymu idete cvičiť a nie baliť nabúchaných týpkov. Ale asi sa pri niektorých babenkách očividne mýlim :-D Parfémy, och tie parfémy, fakt zlé skombinovať parfém s odórom posilňovne a potu. Na druhej strane je super použiť deodorant, či antiperspirant, aby sa človek cítil čisto. Na toto určite nemôže mať nik námietky, nie?

 


2. A hanbíme sa
Aj ja sa cítim nepríjemne pokiaľ som prvý krát v novej posilke alebo prvý krát robím nový cvik. Všetko po prvýkrát je trápne, ale časom sa to zlepší a prestane byť trápne, a vy sa prestanete hanbiť. A verte mi, že chlapi v gyme sa na vás pozrú. Pokiaľ nevyzeráte 90-60-90 a face ako barbína, tak sa aj tak rýchlo prestanú kukať, aj tak sa väčšinou hľadia v zrkadle len a len na seba (If you know what I mean :-D ).

3. A telefonujeme
Oki, stalo sa to aj mne (ale tu išlo o vážnu vec :-D). Ale ja som pri telefonovaní nedvíhala činky a ani nebehala. Ale sú také dievčiny, čo s telefónom na uchu od-cvičia celý tréning, však to je niečo hrozné :-D



Napadá ešte niekoho niečo? Myslim že by bolo zaujímavé dať priestor aj chlapom, nech prezradia, čo sa im na ženách nepáči v gyme resp. čo sa im páči :-)
Na záver ešte obrázok na spríjemnenie dňa.
Zuzana

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára